Thursday 19 November 2020

UBAT GIGI THIEVES ....

 Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Terima kasih kerana masih setia melayari blog saya http://mewithessentialoils.blogspot.com/

Dalam post saya yang sebelum ini , saya berkongsi mengenai Rangkaian Produk Thieves.

Hari ni saya nak perkenalkan satu persatu produk tersebut iaitu :-


1. UBAT GIGI THIEVES 


Ubat gigi premium dan semulajadi ini diperbuat daripada 100% EO tulen , termasuk campuran EO Thieves yang eksklusif dan mengagumkan serta beberapa ramuan lain yang menggalakkan kesihatan oral.

- menguatkan gusi

- membersihkan gusi dan mulut secara maksimum

- TIADA BAHAN KIMIA 


Info lanjut , jom borak dengan saya FB :  Me with Essential Oils atau 

follow IG : mewithessentialoils.

Featured post

Young Living 8th Anniversary - RISE BEYOND

  Telah berlangsung selama 2 hari pada 22 & 23 Oktober 2022 lepas,YL 8th Anniversary bertempat di KLCC,Kuala Lumpur. Pelbagai aktiviti m...