Wednesday 11 November 2020

SET PSK YOUNG LIVING

 Assalamualaikum ... Selamat sejahtera.

Selamat datang ke blog saya www.mewithessentialoils.blogspot.com

Bagi yang baru menjengah ke blog saya , saya ucapkan selamat datang dan terima kasih.Jangan lupa baca post saya yang sebelum ini.Semoga anda memperoleh manfaat apa yang saya kongsikan ini.


PREMIUM STARTER KIT (PSK) SET YOUNG LIVING


Orite .... its the time.

Selepas anda mengetahui apa itu essential oil (EO) dan khasiatnya jika kita mengamalkan pemakaian EO dalam kehidupan harian kita.... tentu anda nak tau jenis diffuser,jenis EO dan tawaran -tawaran menarik dari Young Living (YL).

Jom ... saya kongsikan atau anda boleh chat dengan saya di Fb messenger - Me with Essential Oils

Didalam set PSK mengandungi :- 

1) 1 unit diffuser - anda bole memilih Dew Drop Diffuser (DDD) atau Desert Mist (DM).  

2. 10 jenis EO bersaiz 5 ml setiap satu (single dan blend). Kegunaan dan manfaat setiap EO ini akan saya kongsikan di lain post.

3. 1 EO Spearmint - 5 ml.

4. 1 unit AromaGlide Roller Fitment. 

5. 1 Thieves Waterless Hand Purifier (29ml).

6. 10 pcs Love it? Share it! Business Cards.

7. 10 pcs sample bottles (2ml)

8. 2 peket NingXia Drink (60 ml).

9. Buku Panduan Produk.

10. Buku Produk Price.


Dengan setiap pembelian , anda akan menikmati :-

* Keahlian Young Living yang mana anda bole membeli produk YL dengan harga borong yang jauh lebih murah dari harga jualan.

* menikmati ganjaran EO percuma mengikut terma & syarat.

* Group sokongan untuk info mengenai EO dan produk YL.


Tak boleh beli secara loose ke....? 

Boleh juga .... jom borak dengan saya FB :  Me with Essential Oils atau 

follow IG : mewithessentialoils.


Featured post

Young Living 8th Anniversary - RISE BEYOND

  Telah berlangsung selama 2 hari pada 22 & 23 Oktober 2022 lepas,YL 8th Anniversary bertempat di KLCC,Kuala Lumpur. Pelbagai aktiviti m...