Sunday 8 November 2020

DIFFUSER PERTAMAKU


 Assalamualaikum .... Selamat Sejahtera .

Welcome to www.mewithessentialoils.blogspot.com


DIFFUSER PERTAMAKU .... tajuk entry pertama saya.

Sebelum saya perkenalkan lebih lanjut tentang YOUNG LIVING (YL) , jom saya story dulu bagaimana atau punca saya menggunakan produk YL ini.

Saya mengalami masalah susah tidur atau lebih dikenali sebagai INSOMNIA.Ianya berlaku ketika di musim PKP di bulan April 2020 yg lalu. Dipendekkan cerita,produk ni diperkenalkan oleh sabahat saya di mana beliau merupakan pengguna YL Diffuser ini.Selepas mendapat penerangan daripada beliau dan mendapat keizinan dari suami,saya terus decide untuk memiliki diffuser ini.

Alhamdulillah ... pada Mei 2020,saya berjaya memiliki diffuser ini dengan sign up membership RM 380 di mana pakej ini didatangkan dengan 1 unit DEW DROP DIFFUSER (DDD),3 jenis ESSENTIAL OIL (EO),2 peket ningxia drink dan buku produk serta beberapa aksesori lain (rujuk gambar di bawah). 



Korang mesti nak tahu kan , kesan selepas saya menggunakan DDD ni. Sabar ye. Saya story di next entry.


Featured post

Young Living 8th Anniversary - RISE BEYOND

  Telah berlangsung selama 2 hari pada 22 & 23 Oktober 2022 lepas,YL 8th Anniversary bertempat di KLCC,Kuala Lumpur. Pelbagai aktiviti m...