Thursday 11 March 2021

Live : Ada apa dengan diffuser Young Living...?

 Assalamualaikum semua ... Selamat sejahtera. Hari ni dah diffuse ke? Anda bole diffuse pada bila-bila masa sahaja ye, bukan hanya ketika tidur atau ketika anda berasa tidak sihat.

Dengan modal yang telah anda keluarkan untuk memiliki diffuser YL, sebaiknya maksimumkan penggunaan EO dan diffuser untuk meningkatkan kesihatan anda. 

Ok ... hari ni saya nak story tentang live yang saya hadiri bersama team saya pada 7 Mac 2021 yang lepas.

Best tau, dapat berkenalan dengan diffuser dengan lebih rapat lagi. Dapat bau macam-macam oils dan berkenalan dengan member yang baru join. 


Selfie sat before gerak ke tempat live. Diffuser yang saya tengah guna tu namanya Diamond Diffuser. Last month promo Meo set and ada juga dalam PSK set. Serious laku giler, sekejap jer dah OOS. 

Ok... saya dah sampai tempat live di rumah leader saya. Teruja tengok diffuser yang beratur elok atas meja. Ada Dew Drop, Desert Mist, Owl, Diamond,Aria dan Gentle Mist.


Kita teruja dapat tgk si Aria depan mata. Cantik sungguh. Bole connect ke phone then on mp3. Selfie sikit dengan si Aria ...hehehe



Yang ni namanya Gentle Mist. Ni jenis portable, bole letak dalam handbag and bawa ke mana-mana bersama kita. Bagi yang rajin jaga kulit muka, sesuai sangat lah pakai gentle mist ni. Masukkan oils yang untuk kecantikan kulit then diffuse di mana saja anda berada. Dalam kereta, sambil tunggu bas, di restoran. Best kan...!! Saya pun dah mula jatuh cinta dengan Gentle Mist ni.



Ok ... Live dah start. Leader saya tengah story mory about Owl Diffuser. Nama penuhnya Feather The Owl Kids Ultrasonic Diffuser. 

Nak tau apa yang best tentang Owl selain rupanya yang memang cute dan comel ... klik link di bawah

http://mewithessentialoils.blogspot.com/2021/01/feather-owl-kids-ultrasonic-diffuser.html


Hai ... Saya Feather The Owl Kids Ultrasonic Diffuser. Cute kan saya ...? Dalam YL, saya lah yang paling direbut-rebutkan hahaha !!! 


Sambil live tu, saya dan yang lain ambil kesempatan main bau-bau oils dan sharing pengalaman selepas terjebak dalam dunia oils hehehe ....  Memang best sangat. 

Lepas stress buat kerja rumah, on diffuser, sambil berehat dapt bau oils,errmmm tak terkata nikmatnya. Emosi pun relaks jer. Even sambil bekerja pun, kita bole on diffuser supaya bole kawal emosi kita. Bila emosi kita terkawal, segala kerja akan jadi lancar. 



       Sekali lagi, saya tunjukkan diffuser hebat dalam Young Living. 

                                              Superb! Awesome!

  Ada juga buku-buku tentang essential oils yang korang bole beli di kedai-kedai buku. Pendek kata korang takkan rasa menyesal selepas terjebak dalam dunia oils.Banyak sangat khasiatnya.


              Hi team yang saya hormati. Korang memang best dan terbaik !!!


Nak tau lebih banyak tentang YL...? 

Berminat nak join team kami ... ? 

Whatsapp/Follow/Like/Share/Comment :
FB : Me with Essential Oils
IG : mewithessentialoils


Featured post

Young Living 8th Anniversary - RISE BEYOND

  Telah berlangsung selama 2 hari pada 22 & 23 Oktober 2022 lepas,YL 8th Anniversary bertempat di KLCC,Kuala Lumpur. Pelbagai aktiviti m...