Thursday 16 June 2022

DIY MAKEUP REMOVER

 



DIY YL essential oil MAKEUP REMOVER

 

50 ml bottle

 

5 drops lavender

2 drops copaiba

2 pumps V6 Vege oil

2 tea spoon witch hazel

Top up with distilled water

 

LAVENDER - mengatasi masalah alergi

COPAIBA - menegangkan kulit

 

Best nya bersama dengan Young Living nie sebab banyak produk kegunaan peribadi saya yang saya bole hasilkan sendiri. Termasuk makeup remover nie. Jimat... tak yah beli lagi kat luar.

 

Paling best, saya tau bahan yang saya gunakan adalah selamat & sangat berkhasiat utk kulit saya.

 

Dapatkan produk Young Living dari pengedar yang sah


 Whatsapp/Follow/Like/Share/Comment :

   https://wa.me/60169000660

 FB :  Me with Essential Oils

 IG : mewithessentialoils

                                    Blog : http://mewithessentialoils.blogspot.com/

Featured post

Young Living 8th Anniversary - RISE BEYOND

  Telah berlangsung selama 2 hari pada 22 & 23 Oktober 2022 lepas,YL 8th Anniversary bertempat di KLCC,Kuala Lumpur. Pelbagai aktiviti m...