Friday 11 March 2022

Fall in Love with ... SCLARESSENCE

 KENAPA .....?



Atas pengalaman sendiri, terpanggil untuk sharing apa yang best dengan SCLARESSENCE ni.

Khususnya untuk kaum perempuan yang ada masalah senggugut ketika period.

Macam saya, hari pertama biasanya period tak keluar lancar. So ia telah menyebabkan saya sakit perut yang teramat sangat atau lebih dikenali dengan gejala PMS.

Atas sharing dari orang-orang yang berpengalaman dan hasil google sendiri juga, saya jumpa manfaat SCLARESSENCE.


Salah satu manfaat EO ini which is good for MENSTRUAL CRAMPS/PMS.

SCLARESSENCE merupakan minyak pati gabungan CLARY SAGE,PEPPERMINT,SPANISH SAGE DAN FENNEL.

Jom kita tengok apa manfaat setiap eo tersebut :

CLARY SAGE : menstrual cramps, kestabilan hormon
PEPPERMINT : menyegarkan,melegakan stress
SPANISH SAGE : keletihan saraf
FENNEL : darah beku,PMS

Cara pakai sangat la mudah. Sekiranya ada diffuser, anda bole diffuse. 

Jika tiada, bole sapu terus di bahagian ari-ari. Dillute terlebih dahulu dengan carrier oil untuk kulit sensitif.

Macam saya ... saya pratikkan kedua-dua cara sekali.

1. Titis di dalam diffuser dan diffuse seperti gambar di atas.
2. Sapu di ari-ari, tak kisah berapa kali sehari pun,sapu jer selagi period belum lancar.

Alhamdulillah, dengan izin Allah ...sangat berkesan. 

Hari pertama, period keluar dengan lancar nya sehingga hari kedua.

Bila period dah lancar so perut pun tak lah sakit.


Call saya 0169000660 untuk dapatkan SCLARESSENCE ini dan juga lain-lain produk Young Living.

Dapatkan juga set FREE membership dengan harga diskaun yang sedang berlangsung di sepanjang bulan Mac.

Featured post

Young Living 8th Anniversary - RISE BEYOND

  Telah berlangsung selama 2 hari pada 22 & 23 Oktober 2022 lepas,YL 8th Anniversary bertempat di KLCC,Kuala Lumpur. Pelbagai aktiviti m...